Je Slevomat.cz efektivní marketingový nástroj? – Lukáš Slavík
Lukáš Slavík
Bachelor's thesis
Je Slevomat.cz efektivní marketingový nástroj?
Is Slevomat.cz an effective marketing instrument?
Anotácia:
Část firem, konkrétně 19,42 %, dosahuje po spolupráci se serverem hromadného nakupování Slevomat.cz ztráty. Možným vysvětlením je nevhodnost Slevomat.cz jako marketingového nástroje pro všechny typy obchodníků. Klíčovým faktorem pro zisk firem je v mnoha případech další nákup zákazníků za nezlevněnou cenu. Výsledky naznačují, že na návrat zákazníků k dalšímu nákupu má pozitivní vliv velikost firmy …viacAbstract:
Some firms, specifically 19,42 %, are reaching a loss after the promotion on the group buying site Slevomat.cz. A possible explanation is unsuitability of Slevomat.cz as a marketing instrument for all types of traders. A crucial factor for business profit is, in many cases, another purchase made by customers for the undiscounted price. The results suggest that on the return of customers to another …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39669
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedúci: Martin Hronza
- Oponent: Klára Čermáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39669
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Servery hromadného nakupování
Michal Kopřiva -
Slevové servery/portály jako součást obchodního modelu vybraných společností
Ondřej Prokop -
Vliv slevových portálů hromadného nakupování na vybrané poskytovatele služeb v cestovním ruchu
Daniel Šlais -
Efektivita serverů kolektivního nakupování
Vladislav Starý -
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Ivana Škodová -
Eliminace rizik nákupu na slevových serverech
Eliška Bouchalová -
Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů
Nikola Svobodová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko