Psychomotorické hry jako nový aktivizační prvek u lidí s mentálním postižením v CPASS Bobelovka – Bc. Jana Trepková
Bc. Jana Trepková
Diplomová práce
Psychomotorické hry jako nový aktivizační prvek u lidí s mentálním postižením v CPASS Bobelovka
Psycho-motor as a new activating factor for people with mental disability in CPASS Bobelovka
Anotace:
Trepková, J.: „Psychomotorické hry jako nový aktivizační prvek v CPASS Bobelovka“. Brno: MU 2011, 74 s. Diplomová práce je zaměřena na využití psychomotorických her v běžném životě lidí s mentálním postižením. Cílem práce bylo popsat význam psychomotorických her, dále vymezit určitá specifika lidí s mentálním postižením, se zaměřením na strukturu vzdělávání v období plnění povinné školní docházky. …víceAbstract:
Trepková, J.: "Psycho-motor as a new activating factor for people with mental disability in CPASS Bobelovka". Brno: MU 2011, p. 74. The thesis focuses on the use of psychomotor activities in daily life of people with intellectual disabilities. The aim was to describe the importance of psychomotor activities, as well as to define a specific people with intellectual disabilities, focusing on the structure …víceKlíčová slova
psychomotorické hry pohyb zdraví motorika aktivita psychika mentální postižení vzdělávání speciální vzdělávací potřeby skupinová spolupráce lidská práva sociální služby humanizace psychomotor games exercise health motor skills activity mental mental disability education special educational needs group cooperation human rights social services humanization
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/slc4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Šárka BÜTTNEROVÁ