Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL – Zuzana Rozsypalová
Zuzana Rozsypalová
Bachelor's thesis
Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL
Designing and optimizing online marketing activities for the Formula Student TUL project
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem a optimalizací marketingových aktivit pro tým studentské formule FS TUL Racing s důrazem na efektivní komunikaci se sponzory prostřednictvím online nástrojů. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy online marketingu a charakterizovány jeho primární nástroje. Následuje představení soutěže Formula Student, vybraného týmu FS TUL Racing a jeho marketingových aktivity …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on designing and improving marketing activities for the FS TUL Racing team, with a special focus on effective communication with sponsors using online tools. The first part of the thesis defines basic online marketing concepts and tools. Next, it introduces the Formula Student competition, the FS TUL Racing team, and its marketing efforts. The practical part outlines the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROZSYPALOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/rb5xqr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Rozsypalová, Zuzana. Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Information Management / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights