Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL – Zuzana Rozsypalová
Zuzana Rozsypalová
Bakalářská práce
Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL
Designing and optimizing online marketing activities for the Formula Student TUL project
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem a optimalizací marketingových aktivit pro tým studentské formule FS TUL Racing s důrazem na efektivní komunikaci se sponzory prostřednictvím online nástrojů. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy online marketingu a charakterizovány jeho primární nástroje. Následuje představení soutěže Formula Student, vybraného týmu FS TUL Racing a jeho marketingových aktivity …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on designing and improving marketing activities for the FS TUL Racing team, with a special focus on effective communication with sponsors using online tools. The first part of the thesis defines basic online marketing concepts and tools. Next, it introduces the Formula Student competition, the FS TUL Racing team, and its marketing efforts. The practical part outlines the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROZSYPALOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rb5xqr/.
Jak správně citovat práci
Rozsypalová, Zuzana. Návrh a optimalizace online marketingových aktivit pro projekt studentské formule TUL. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva