Podnikatelský záměr za účelem získání finanční podpory od EU – Ing. Martin Škrášek
Ing. Martin Škrášek
Bachelor's thesis
Podnikatelský záměr za účelem získání finanční podpory od EU
Business Plan in Order to Obtain Financial Support from the EU
Anotácia:
Ve své práci se zabývám tím, jak vytvořit podnikatelský záměr tak, aby jej bylo možné využít jako podklad pro získání finanční podpory od EU. První část zabývající se teorií je v podstatě návod pro vytvoření pořádného podnikatelského záměru a podmínky, kterých jsem se musel držet při vytváření praktické části, tedy samotného podnikatelského záměru. Mnou předkládaný záměr jsem vytvářel již v roce 2007 …viacAbstract:
In my thesis I deal with the fact how to create a prospectus so that it would be possible to use it as a basis for claiming financial support from EU. The first part concerned with the theory is in fact an instruction for creating a prospectus and the conditions that I had to meet in creating the practical part, i.e. creating the prospectus itself. The Prospectus was created in 2007, when I really …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rlxvs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Jitka Hašková
- Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík