Jan Krejčík

Bachelor's thesis

Značka v chemickém průmyslu a budování její image

Abstract:
Bakalářská práce je orientována na problematiku řízení značek a budování jejich image se zaměřením na chemický průmysl. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou značky se zaměřením na její image, kdy je nejprve definován pojem značka a specifikovány její atributy. Dále je pak vymezen pojem hodnota značky a je charakterizován význam značky pro firmu i zákazníky …more
Abstract:
The bachelor's thesis is oriented on the issues of managing brands and their imagebuilding focusing on the chemical industry. The first part of the thesis introduces the research of specialized literature about the problems of the brand focusing on its image. Firstly, the term brand is defined and its attributes specified. Then the term brand value is defined and the brand's significance for the enterprise …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krejčík, Jan. Značka v chemickém průmyslu a budování její image. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry