Značka v chemickém průmyslu a budování její image – Jan Krejčík
Jan Krejčík
Bachelor's thesis
Značka v chemickém průmyslu a budování její image
Anotácia:
Bakalářská práce je orientována na problematiku řízení značek a budování jejich image se zaměřením na chemický průmysl. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou značky se zaměřením na její image, kdy je nejprve definován pojem značka a specifikovány její atributy. Dále je pak vymezen pojem hodnota značky a je charakterizován význam značky pro firmu i zákazníky …viacAbstract:
The bachelor's thesis is oriented on the issues of managing brands and their imagebuilding focusing on the chemical industry. The first part of the thesis introduces the research of specialized literature about the problems of the brand focusing on its image. Firstly, the term brand is defined and its attributes specified. Then the term brand value is defined and the brand's significance for the enterprise …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčík, Jan. Značka v chemickém průmyslu a budování její image. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Práce na příbuzné téma
-
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová -
Image a identita značky
Klára Lukavská -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Barbora Šafaříková -
Influencer jako nástroj budování image značky
Tereza Malinová -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková