Analýza marketingového mixu vybraných plzeňských divadelních scén – Bc. Lukáš KLÍMA
Bc. Lukáš KLÍMA
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu vybraných plzeňských divadelních scén
Marketing mix analysis of chosen theaters in Plzen
Anotace:
Bakalářské práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu dvou plzeňských divadel. Cílem práce je aplikovat teoretický marketingový a komunikační mix kulturních zařízení na dvě konkrétní plzeňská divadla a za použití vhodného šetření pak navrhnout přijatelnou změnu. Práce postupně pojednává o divadlu a jeho typologii, marketingu služeb, marketingovém, komunikačním mixu a divadelním trhu. Dále je …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on analysis of marketing mix of two Plzen theaters. The purpose is to apply theoretical marketing mix and communication mix of cultural facilities on two particular Plzen theaters and using proper plan propound suitable change. The Bachelor Thesis is then dealing with typology of theater, its marketing of services, the mix of marketing and communication, theater's market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÍMA, Lukáš. Analýza marketingového mixu vybraných plzeňských divadelních scén. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková