Analyse et suggestion des modifications de la promotion du Lycée Valašské Klobouky – Kateřina NIKOVÁ
Kateřina NIKOVÁ
Bachelor's thesis
Analyse et suggestion des modifications de la promotion du Lycée Valašské Klobouky
Analysis and change suggestions for the promotion of the grammar school Valašské Klobouky
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze current propagation means of Gymnáium Valašské Klobouky, in order to suggest alterations and recommendations for improving the current situation. The reason behind is the question of the founder wether to merge Gymnáium Valašské Klobouky with Gymnázium Jana Pivečky in Slavičín. The thesis is focused on the marketing used in the public education system and …viacAbstract:
Cílem bakalářské práce je analýza nástrojů propagace Gymnázia Valašské Klobouky, aby bylo možno navrnout změny pro zlepšení aktuální situace, kdy je hlavní otázkou zřizovatele, zda-li Gymnázium Valašské Klobouky sloučit s Gymnáziem Jana Pivečky Slavičín, nebo ne. Práce se zabývá marketingem ve veřejném vzdělávacím zařízení a zejména nástroji propagace. Praktická část se věnuje vnitřní i vnější analýze …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Zverejniť od: 28. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Šárka Koníčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NIKOVÁ, Kateřina. \textit{Analyse et suggestion des modifications de la promotion du Lycée Valašské Klobouky}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rda1tr/.
Jak správně citovat práci
NIKOVÁ, Kateřina. Analyse et suggestion des modifications de la promotion du Lycée Valašské Klobouky. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / French oriented on applied economics
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie školskému zařízení enviromentální výchovy Lipka
Tereza Kepáková -
Marketing a marketingové komunikace školských zařízení
Alice Peroutková -
Marketing a marketingová komunikace školských zařízení
Lucie Kloučková -
Využití marketingového mixu ve školském zařízení
Dana DOSTÁLKOVÁ -
Marketing a propagace školských zařízení
Lenka Bauerová -
Marketing neziskové organizace na příkladu Rychty, pracoviště Lipky - školského zařízení pro environmentální vzdělávání
Vladislava CIKÁNKOVÁ -
Možnosti diverzifikace nabídky služeb školským zařízením
Veronika Bortlová -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
Lucie Škorpíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva