Analýza vlivu reklamního retargetingu na ekonomiku podniku – Igor Ličko
Igor Ličko
Diplomová práce
Analýza vlivu reklamního retargetingu na ekonomiku podniku
Analysis of the Impact of Advertising Retargeting on the Economy of a Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vliv retargetingu, formy online reklamy, na ekonomiku vybraného podniku. Retargeting je navržen tak, aby pomohl společnostem oslovit 98 % uživatelů, kteří neprovedou konverzi při první návštěvě webových stránek. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se věnuje definici marketingu, Pay per click a retargetingu, zatímco praktická část analyzuje …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the impact of retargeting, a form of online advertising, on the economy of a selected company. Retargeting is designed to help companies reach 98% of users who do not convert during their first visit to websites. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of marketing, Pay per click, and retargeting, while …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Josef Kašík
- Oponent: Miroslava Poráčová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Behaviorální cílení online reklamy
Marek Adamkovič -
Vyhodnocení a návrh optimalizace online marketingové komunikace vybrané firmy
Jan Čejka -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Tvorba obsahového plánu pro podnikový blog s ohledem na zvýšení zákaznické konverze
Adéla Chlupová -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov