Štěpán Hartl
Bachelor's thesis
Marketingová strategie projektu Vyber správně
Marketing strategy of the project “Vyber správně”
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Marketingová strategie projektu Vyber správně. Práce poskytuje literární rešerši na témata související s marketingovou strategií. Analyzuje současný stav projektu Vyber správně, který nabízí i výsledky marketingového výzkumu provedeného na vytyčené cílové skupině značky. Cílem analýzy i celé bakalářské práce je vyhotovení návrhu marketingové strategie projektu. Navržená …moreAbstract:
The subject of the Bachelor Thesis is Marketing strategy of the project “Vyber správně”. The Thesis provides a literature search on topics related to marketing strategy. It analyses the current state of the “Vyber správně” project, which also offers the results of marketing research conducted on a defined target group of the brand. The aim of the analysis and the whole Bachelor Thesis is to make a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Mazánek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi