Marketingová komunikace vybraného basketbalového klubu – Johan HAIBLÍK
Johan HAIBLÍK
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného basketbalového klubu
Marketing communication of a selected basketball club
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací basketbalového klubu SLUNETA Ústí nad Labem. Marketingová komunikace je nástrojem, pomocí kterého klub oslovuje veřejnost s cílem navýšit počet fanoušků, přivést nové hráče k basketbalu a oslovit nové sponzory. Práce se zaměřuje na komunikační nástroje na sociálních sítích Facebook a Instagram a hledá vhodné nástroje, které podpoří šíření povědomí …viacAbstract:
The main theme of this thesis is centred around marketing communications of basketball club SLUNETA Ústí nad Labem. Marketing communication is an instrument which is used to aid the club with addressing the public to find new fans, lead more people into basketball and to address possible sponsors. The main subject of this thesis are communication devices on social sites such as Facebook or Instagram …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAIBLÍK, Johan. \textit{Marketingová komunikace vybraného basketbalového klubu}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/re0yf1/.
Jak správně citovat práci
HAIBLÍK, Johan. Marketingová komunikace vybraného basketbalového klubu. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová