Johan HAIBLÍK

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného basketbalového klubu

Marketing communication of a selected basketball club
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací basketbalového klubu SLUNETA Ústí nad Labem. Marketingová komunikace je nástrojem, pomocí kterého klub oslovuje veřejnost s cílem navýšit počet fanoušků, přivést nové hráče k basketbalu a oslovit nové sponzory. Práce se zaměřuje na komunikační nástroje na sociálních sítích Facebook a Instagram a hledá vhodné nástroje, které podpoří šíření povědomí …více
Abstract:
The main theme of this thesis is centred around marketing communications of basketball club SLUNETA Ústí nad Labem. Marketing communication is an instrument which is used to aid the club with addressing the public to find new fans, lead more people into basketball and to address possible sponsors. The main subject of this thesis are communication devices on social sites such as Facebook or Instagram …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HAIBLÍK, Johan. Marketingová komunikace vybraného basketbalového klubu. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická