Barbora SRBOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků

Marketing of the theatre towards the selected segment of customers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Zvolenou příspěvkovou organizací bylo Divadlo Josefa Kajetána Tyla v Plzni se zaměřením na segment zákazníků ve věkové kategorii 18 až 30 let. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingu, marketingového mixu. Dále je zde představen divadelní trh a segmentace obyvatelstva …more
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on theater marketing towards a selected segment of customers. The chosen contribution organization was the Josef Kajetán Tyl Theater in Pilsen, focusing on the segment of customers in the age category of 18 to 30 years. The work is divided into two parts. The theoretical part is devoted to the characteristics of marketing, the marketing mix. The theater market and population …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SRBOVÁ, Barbora. Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/