Vladimír Kašpar

Bachelor's thesis

Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti

Communication Mix of Multilevel Marketing Company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je komunikační mix v multilevel marketingové společnosti, konkrétně se práce věnuje společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingovou komunikaci a její nástroje. Praktická část se zabý-vá aplikací teoretických poznatků analýze komunikačního mixu společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Na základě provedených analýz je zpracováno …more
Abstract:
The theme of this thesis is a communication mix in multilevel marketing company, the work will be devote in SMS Financial Consultancy, Inc. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the appli-cation of theoretical knowledge in analysis communication mix of company SMS Finan-cial Consultancy, Inc. It is elaborated a proposal to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Accessible from:: 16. 5. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kašpar, Vladimír. Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics