Customer Attrition Research in Mobile Communications – Volha Adziarykha
Volha Adziarykha
Diplomová práce
Customer Attrition Research in Mobile Communications
Abstract:
This paper concentrates on one of four types of customer behavior: customer attrition. It investigates causes and consequences of churn and describes statistical methods of customer data analyses used to understand main reasons for customer churn in a chosen industry and ways to avoid it. Case study presented in this research utilizes statistical techniques used to work with customer attrition surveys …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva