Komparativní studie školní poradenské činnosti sociálního pedagoga ve střední Evropě – Bc. Monika MATĚJÍČKOVÁ
Bc. Monika MATĚJÍČKOVÁ
Diplomová práce
Komparativní studie školní poradenské činnosti sociálního pedagoga ve střední Evropě
Comparative study of school couselling activities of the social pedagogue in Central Europe
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komparací školské poradenské činnosti sociálního pedagoga v České republice, na Slovensku a v Polsku. Výzkumným záměrem komparativní studie bylo srovnání možností uplatnění absolventa oboru sociální pedagogika, jeho činnosti ve výchovném a sociálním poradenství ve škole v závislosti na odlišném pojetí poradenské činnosti ve zkoumaných zemích. V teoretické části vycházím z …víceAbstract:
The thesis deals with a comparison of a social pedagogue counselling in the Czech Republic, Slovak Republic and Poland. The research intention of the comparative study was to confront the possibility of asserting a social pedagogy graduate, his function in the educational and social counselling at school depending on a different conception of the counsel-ling activity in the surveyed countries. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
19261
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATĚJÍČKOVÁ, Monika. \textit{Komparativní studie školní poradenské činnosti sociálního pedagoga ve střední Evropě}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/rev17p/.
Jak správně citovat práci
MATĚJÍČKOVÁ, Monika. Komparativní studie školní poradenské činnosti sociálního pedagoga ve střední Evropě. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Zavedení a využití profese sociálního pedagoga na školách pohledem pedagogických pracovníků
Marcela Paludová -
Profese sociálního pedagoga na základních a středních školách v Hradci Králové
David Bachtík -
Uplatnění sociálního pedagoga v praxi (a budoucnost této profese na českých školách)
Michaela Vokurková -
Uplatnění sociálního pedagoga v praxi(a budoucnost této profese na českých školách)
Michaela Vokurková -
Typ osobnosti a motivace pro výkon profese sociálního pedagoga
Veronika PROCHÁZKOVÁ -
Vnímání profese sociálního pedagoga veřejností
Barbora Polášková -
Role sociálního pedagoga a asistenta pedagoga při integraci žáků (dětí) ze sociokulturně odlišného prostředí
Ivanka GRACÍKOVÁ