Využití současného krátkometrážního ruského filmu ve výuce ruštiny (lexikální a gramatický aspekt) – Bc. Anna Grigerová
Bc. Anna Grigerová
Master's thesis
Využití současného krátkometrážního ruského filmu ve výuce ruštiny (lexikální a gramatický aspekt)
Use of Contemporary Russian Short Film in Russian Language Teaching (lexical and grammatical aspect)
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zabývá využitím současného krátkometrážního ruského filmu ve výuce ruštiny se zaměřením na výuku slovní zásoby a gramatiky. Cílem práce bylo zdidaktizovat krátkometrážní filmy a poukázat na jejich využitelnost v hodinách ruského jazyka na střední škole. Teoretická část se věnuje významu ovládání cizího jazyka, osvojování jazyka, výukovým metodám, filmu jako didaktickému …viacAbstract:
This thesis concerns the usage of Russian contemporary short films in an educational process of Russian language learning focused on vocabulary and grammar. The aim of this thesis is to didactise short films and to show its use during lectures. The theoretical part deals with mastering of a foreign language and its teaching methods. Films are used as educational tools to work with vocabulary and grammar …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jt6er/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2021
- Vedúci: Mgr. Taťjana Zaňko
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Russian Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Authentic language in foreign language teaching
Lenka Zemanová -
Audiovizuální výchova inspirovaná hejného metodou
Mária Môťovská -
Efektivní využití audio-vizuálních prostředků ve výuce anglického jazyka na 1.stupni ZŠ
Radka POPELKOVÁ -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová