Učení se zkušeností u lidí s Aspergerovým syndromem: interpretativní fenomenologická analýza – Mgr. Matej Žitňanský
Mgr. Matej Žitňanský
Bachelor's thesis
Učení se zkušeností u lidí s Aspergerovým syndromem: interpretativní fenomenologická analýza
How People with Asperger's Syndrome Learn from Experience: Interpretative Phenomenological Analysis
Abstract:
Tato práce se zabývá zkušenostním učením u dospělých lidí s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem. Je zaměřena na žitou zkušenost těchto lidí, jejich postoj k experimentování a zkoušení čehokoliv nového. První část popisuje autismus a Aspergerův syndrom z historického hlediska, příznaky a diagnostiku Aspergerova syndromu se zaměřením na sociální stránku a schopnost fungování ve společnosti. Druhá …moreAbstract:
This thesis deals with experiential learning of adults who have been diagnosed with Asperger's syndrome. It focuses on the lived experience of these people, their approach to experimenting and trying new activities. The first section describes autism and Asperger's syndrome within the historical context, symptoms and diagnosis of Asperger's syndrome - with the focus on social dimension and the ability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/os95t/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2014
- Supervisor: doc. Mgr. Radim Šíp, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽITŇANSKÝ, Matej. \textit{Učení se zkušeností u lidí s Aspergerovým syndromem: interpretativní fenomenologická analýza}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/rf4l17/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ -
Interpretativní fenomenologická analýza prožívání osob stojících modelem při malbě aktu
Kryštof Pšenička