Analysis and creation of a BI Application for DESIGN CLUB s. r. o – Richard Kalousek
Richard Kalousek
Bachelor's thesis
Analysis and creation of a BI Application for DESIGN CLUB s. r. o
Analýza a návrh business intelligence řešení pro firmu DC 1 s. r. o. (Design club 1)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu společnosti Design Club s.r.o. a následné vytvoření Business Intelligence řešení pro tuto firmu. Hlavním cílem práce je poskytnout společnosti nástroje, které zefektivní její činnost, usměrní práci s daty a podpoří rozhodovací procesy. Design Club s.r.o. se specializuje na prodej koupelnových a interiérových komponentů a návrhu designu. Hlavním působení …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the company analysis of DESIGN CLUB s.r.o. and the subsequent creation of a Business Intelligence (BI) solution for the company. The main objective of the thesis is to provide the company with tools that will streamline its operations, improve data handling, and support decision-making processes. DESIGN CLUB s.r.o. specializes in the sale of bathroom and interior components …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94378
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2024
- Supervisor: Jan Pour
- Reader: Jana Fortinová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94378
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane