Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s. – Bc. Šárka VYLIMCOVÁ
Bc. Šárka VYLIMCOVÁ
Master's thesis
Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
The project of implementation of CRM system into a company Lázně Luhačovice, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a. s. Cílem projektu je utváření a udržování kvalitního, oboustranně výhodného vztahu se zákazníky. V teoretické části je popsána podstata a strategie systému CRM, zásady řízení vztahu se zákazníky a nedostatky systému při jeho zavádění. Analytická část obsahuje charakteristiku Lázní Luhačovice …moreAbstract:
This master thesis deals with project development of CRM system components into Lázně Luhačovice, a. s. company. The aim of this project is creation and maintanance of the quality and both side convenient relationship to customers. In theoretical part there is described the bases and strategy of the CRM system, the rules of Customer Relationship Management and the lacks of the system during its implementation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
12445
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYLIMCOVÁ, Šárka. \textit{Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/rgc6y7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYLIMCOVÁ, Šárka. Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane