Eye tracking v marketingové komunikaci: Analýza nabídek bankovních produktů – Bc. Tomáš Paďour
Bc. Tomáš Paďour
Master's thesis
Eye tracking v marketingové komunikaci: Analýza nabídek bankovních produktů
Eye tracking in marketing communication: Analizing offer of a bank product
Anotácia:
Práce se ve své teoretické části zabývá vysvětlením pojmu marketingová komunikace a psychologickými faktory, které působí na potenciální zákazníky. Vysvětlen je pojem integrovaná marketingová komunikace. Práce také představuje některé z kanálů, kterými mohou být lidé marketingovou komunikací oslovováni. Ty jsou popsány s ohledem na jejich silné stránky a vhodné využití v praxi. V praktické části byly …viacAbstract:
In its theoretical part, the thesis deals with the explanation of the term marketing communication and explains some of the psychological factors that affect potential customers. The concept of integrated marketing communication is also explained. Main channels of marketing communications are explained and described with regard to their strengths and appropriate use in practice.In the practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva