Heidi ŠÍMOVÁ

Bakalářská práce

Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku.

Project method as an instrument to strengthening independence of children at preschool age.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je využití projektové metody a projektového vyučování jako prostředku pro rozvoj samostatnosti a také základu vlastní zodpovědnosti dítěte, která je přiměřená jeho věku. Aby mohlo dítě prozkoumávat svět kolem sebe, je nutné dostatečně podnětné prostředí, ve kterém má možnost rozvíjet svou zvídavost, tvořivost a samostatnost. V teoretické části se zaobírám historií projektového …více
Abstract:
The aim of this thesis is usage of project method and project teaching as an instrument for development of independence and responsibility of child, which is adequate to its age. To explore the world around, child needs stimulative surrounding in which it has the opportunity to develop its curiosity, creativity and independence. In the theoretical part the author writes about history of project teaching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠÍMOVÁ, Heidi. Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta