Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku. – Heidi ŠÍMOVÁ
Heidi ŠÍMOVÁ
Bakalářská práce
Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku.
Project method as an instrument to strengthening independence of children at preschool age.
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je využití projektové metody a projektového vyučování jako prostředku pro rozvoj samostatnosti a také základu vlastní zodpovědnosti dítěte, která je přiměřená jeho věku. Aby mohlo dítě prozkoumávat svět kolem sebe, je nutné dostatečně podnětné prostředí, ve kterém má možnost rozvíjet svou zvídavost, tvořivost a samostatnost. V teoretické části se zaobírám historií projektového …víceAbstract:
The aim of this thesis is usage of project method and project teaching as an instrument for development of independence and responsibility of child, which is adequate to its age. To explore the world around, child needs stimulative surrounding in which it has the opportunity to develop its curiosity, creativity and independence. In the theoretical part the author writes about history of project teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÍMOVÁ, Heidi. \textit{Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/rgf6lr/.
Jak správně citovat práci
ŠÍMOVÁ, Heidi. Projektová metoda jako prostředek k posilování samostatnosti dětí předškolního věku.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Projektové vyučování v rámci rozvoje interkulturní komunikační kompetence ve výuce ruského jazyka jako cizího na středních školách
Ludmila Rakovská -
Projektové vyučování realizované ve vzdělávací oblasti člověk a jeho svět. Tvořím, tvoříš, tvoříme recyklovaný papír
Gabriela Bartáková -
Projektové vyučování jako prostředek ke zvýšení smysluplnosti a efektivity výuky na základní škole praktické
Michaela Zavadilová -
Projektové vyučování v matematice na 1. stupni ZŠ
Eliška Fridrichová -
Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální
Lucie Šťastná -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Využití Assessment Centra / Development Centra v PNS, a.s.
Alena MOLINARI -
Emoční inteligence a osobnost prodejců call centra ve vztahu k jejich pracovnímu výkonu
Gabriela SMOLKOVÁ