MSP a jejich zapojení do podnikatelských inkubátorů – Bc. Lucie Tasová
Bc. Lucie Tasová
Bakalářská práce
MSP a jejich zapojení do podnikatelských inkubátorů
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje současný stav fungování podnikatelských inkubátorů v ČR a začínajících inovativních firem, které využívají jejich služeb. Cílem této analýzy je zhodnotit současný stav a navrhnout možnosti dalšího vývoje. Teoretická část pojednává o dvou tématech. První je o paradigmatu otevřené inovace 2.0 a jeho spojitostí s podnikatelskými inkubátory, jež jsou dále blíže popsány. Druhé …víceAbstract:
The bachelor thesis analyzes current situation of business incubators located in the Czech Republic as well as start-ups that are using their services. The purpose of this analysis is to assess the current situation and suggest possibilities of further development. Theoretical part consists of two themes. First is about paradigm of open innovation 2.0 and its connection to business incubators that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ts2qb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria