Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích – Pavla Otenšlégrová
Pavla Otenšlégrová
Bakalářská práce
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích" se zabývá kontroverzními reklamními kampaněmi firmy United Colors of Benetton a tím, jaké emoce v souvislosti s nimi spotřebitelé pociťují. V teoretické části jsou popsány aspekty, které mohou ovlivnit rozhodování spotřebitele. Cílem praktické části bylo zjistit …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis on "The influence of controversial advertising campaigns of United Colors of Benetton on the emotions of consumers in selected countries" discusses the controversial advertising campaigns of the company United Colors of Benetton and the emotions felt by consumers in response to these campaigns. The theoretical section describes the aspects, which can influence the decision-making …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44932
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OTENŠLÉGROVÁ, Pavla. \textit{Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/riku3q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44932
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení reklamní kampaně marketingové firmy
Petra Rybárová -
Plánování reklamní kampaně marketingové firmy
Petra Rybárová -
Efektivita reklamy a reklamní kampaně v Česke republice u vybraného doplňku stravy.
Aneta Drastíková -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Vliv známosti značky United Colors of Benetton na rozhodování spotřebitele o nákupu
Lenka Mašková -
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Nikol Šuleřová -
Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton
Zuzana Čermáková