Internetové stránky neprofesionálních knihoven – Mgr. Eva Husáková
Mgr. Eva Husáková
Bachelor's thesis
Internetové stránky neprofesionálních knihoven
Websites of nonprofessional libraries
Anotácia:
Bakalářská diplomová práce "Internetové stránky neprofesionálních knihoven" má dvě části. V první teoretické části je rozebrán statut neprofesionálních knihoven, představen Projekt internetizace knihoven a prezentováno několik statistik týkajících se tématu knihoven. Je zde dán i prostor marketingu a public relations v knihovnách. V nejrozsáhlejší kapitole teoretické části jsou rozebírány internetové …viacAbstract:
The bachelor’s diploma paper entitled "The Websites of Nonprofessional Libraries" comprises two parts. The first theoretical part analyses the status of nonprofessional libraries, introduces the Project of Bringing Internet to Libraries, and presents several statistics concerning the library subject. Both marketing and public relations of the libraries are outlined herein too. The most extensive chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y1egn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedúci: Mgr. Jana Nejezchlebová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová