Internetové stránky neprofesionálních knihoven – Mgr. Eva Husáková
Mgr. Eva Husáková
Bakalářská práce
Internetové stránky neprofesionálních knihoven
Websites of nonprofessional libraries
Anotace:
Bakalářská diplomová práce "Internetové stránky neprofesionálních knihoven" má dvě části. V první teoretické části je rozebrán statut neprofesionálních knihoven, představen Projekt internetizace knihoven a prezentováno několik statistik týkajících se tématu knihoven. Je zde dán i prostor marketingu a public relations v knihovnách. V nejrozsáhlejší kapitole teoretické části jsou rozebírány internetové …víceAbstract:
The bachelor’s diploma paper entitled "The Websites of Nonprofessional Libraries" comprises two parts. The first theoretical part analyses the status of nonprofessional libraries, introduces the Project of Bringing Internet to Libraries, and presents several statistics concerning the library subject. Both marketing and public relations of the libraries are outlined herein too. The most extensive chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y1egn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jana Nejezchlebová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Facebook, Twitter a Instagram z hlediska využití pro public relations
Tereza Dřevová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová