Marketing pro vybranou cílovou skupinu – Ing. Silvie Mudrová
Ing. Silvie Mudrová
Bachelor's thesis
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Marketing for chosen target Group
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je najít vhodnou marketingovou skupinu (nejideálnější), pro firmu Brandboss s. r. o., kterou se budu v praktické části zabývat. Aplikační část analyzuje prostředí firmy a její práce. Je proveden vlastní marketingový výzkum formou dotazníků a zvolena vhodná skupina a i nejvhodnější sortiment.Abstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to find the convenient marketing group (the most ideal) for the company of Brandboss, s. r. o., which I am about to deal with in the practical part of the thesis. The application part analyses the environment of the company and its works. The marketing survey, itself, is carried out in form of a questionnaire and the convenient target group together with the most …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dvyz0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Analýza segmentace a targetingu v direkt marketingové praxi konkrétního podniku
Vojtěch Milerský -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Svatopluk Hybš -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Radka Hradečná -
Segmentace zákazníků shlukovou analýzou pro marketingové účely
Marek Vocílka