Ing. Silvie Mudrová

Bachelor's thesis

Marketing pro vybranou cílovou skupinu

Marketing for chosen target Group
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je najít vhodnou marketingovou skupinu (nejideálnější), pro firmu Brandboss s. r. o., kterou se budu v praktické části zabývat. Aplikační část analyzuje prostředí firmy a její práce. Je proveden vlastní marketingový výzkum formou dotazníků a zvolena vhodná skupina a i nejvhodnější sortiment.
Abstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to find the convenient marketing group (the most ideal) for the company of Brandboss, s. r. o., which I am about to deal with in the practical part of the thesis. The application part analyses the environment of the company and its works. The marketing survey, itself, is carried out in form of a questionnaire and the convenient target group together with the most …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Alena Pilná
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní