Zuzana Hetešová

Bakalářská práce

Marketingová strategie Rock Rádia

Marketing strategy of Rock Radio
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je kritické zhodnocení marketingové strategie Rock Rádia, posouzení její úspěšnosti v současnosti a navržení jistých změn pro budoucí činnost rozhlasové rodiny Rock Rádií v oblasti marketingu. V první části práce jsou definovány základní marketingové a rozhlasové termíny pro lepší porozumění praktické části, ve které je posuzována adekvátnost a úspěšnost marketingových aktivit …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a critical evaluation of the marketing strategy of Rock Radio, an assessment of its present success, and a proposal for future marketing changes in the family of Rock Radio stations. In the first part of this thesis, basic marketing and radio concepts are defined to facilitate understanding of the practical part of the thesis, which evaluates the adequacy and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Vojtěch Vít

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40470