Marketingová strategie Rock Rádia – Zuzana Hetešová
Zuzana Hetešová
Bakalářská práce
Marketingová strategie Rock Rádia
Marketing strategy of Rock Radio
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je kritické zhodnocení marketingové strategie Rock Rádia, posouzení její úspěšnosti v současnosti a navržení jistých změn pro budoucí činnost rozhlasové rodiny Rock Rádií v oblasti marketingu. V první části práce jsou definovány základní marketingové a rozhlasové termíny pro lepší porozumění praktické části, ve které je posuzována adekvátnost a úspěšnost marketingových aktivit …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a critical evaluation of the marketing strategy of Rock Radio, an assessment of its present success, and a proposal for future marketing changes in the family of Rock Radio stations. In the first part of this thesis, basic marketing and radio concepts are defined to facilitate understanding of the practical part of the thesis, which evaluates the adequacy and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40470
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Vojtěch Vít
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová