Zuzana Hetešová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie Rock Rádia
Marketing strategy of Rock Radio
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je kritické zhodnocení marketingové strategie Rock Rádia, posouzení její úspěšnosti v současnosti a navržení jistých změn pro budoucí činnost rozhlasové rodiny Rock Rádií v oblasti marketingu. V první části práce jsou definovány základní marketingové a rozhlasové termíny pro lepší porozumění praktické části, ve které je posuzována adekvátnost a úspěšnost marketingových aktivit …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a critical evaluation of the marketing strategy of Rock Radio, an assessment of its present success, and a proposal for future marketing changes in the family of Rock Radio stations. In the first part of this thesis, basic marketing and radio concepts are defined to facilitate understanding of the practical part of the thesis, which evaluates the adequacy and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40470
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Vojtěch Vít
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40470
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová