Zuzana Hetešová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie Rock Rádia

Marketing strategy of Rock Radio
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je kritické zhodnocení marketingové strategie Rock Rádia, posouzení její úspěšnosti v současnosti a navržení jistých změn pro budoucí činnost rozhlasové rodiny Rock Rádií v oblasti marketingu. V první části práce jsou definovány základní marketingové a rozhlasové termíny pro lepší porozumění praktické části, ve které je posuzována adekvátnost a úspěšnost marketingových aktivit …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is a critical evaluation of the marketing strategy of Rock Radio, an assessment of its present success, and a proposal for future marketing changes in the family of Rock Radio stations. In the first part of this thesis, basic marketing and radio concepts are defined to facilitate understanding of the practical part of the thesis, which evaluates the adequacy and the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2014
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Vojtěch Vít

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40470