Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace – Michaela Kalvodová
Michaela Kalvodová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Marketing Communications of a selected Sporting Organization
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve vybrané sportovní organizaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingové komunikace a její zasazení do obecného marketingu. Praktická část se věnuje aplikaci marketingových komunikačních nástrojů na prvoligový fotbalový klub, které jsou analyzovány jak ze strany vedení klubu, tak ze strany fanoušků. Cílem bakalářské …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication in specific sport organization. The theoretical part describes the basic concepts of marketing communication and its position in the general marketing. The practical part deals with the application of marketing communication tools to premier league football club, which are analyzed from the fans point of view and the club's view. The goal of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47589
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2015
- Supervisor: Stanislav Tripes
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová