Bc. Andrea Legdanová

Bachelor's thesis

Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.

Implementation of the CRM system for the management of communication with customer in GOPAS company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o významu komunikace se zákazníkem a o problematice řízení vztahů se zákazníkem obecně. Teoretická část vymezuje základní pojmy CRM, věnuje se historii vzniku CRM, dále definuje způsoby budování vztahů a zákaznické loajality a popisuje CRM v podobě softwarového řešení. V aplikační části práce je provedena analýza procesu zavedení CRM v praxi konkrétní vzdělávací firmy …more
Abstract:
The thesis of the bachelor studying program discusses the importance of communication with customer and the issue of customer relationship management. In the theoretical part I define the basic concepts of CRM, talk about the history of CRM, focus on ways how to build relationships and customer loyalty and describe the software solution CRM. In the practical part is performed an analysis of the process …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2013
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní