Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s. – Bc. Andrea Legdanová
Bc. Andrea Legdanová
Bachelor's thesis
Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.
Implementation of the CRM system for the management of communication with customer in GOPAS company
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o významu komunikace se zákazníkem a o problematice řízení vztahů se zákazníkem obecně. Teoretická část vymezuje základní pojmy CRM, věnuje se historii vzniku CRM, dále definuje způsoby budování vztahů a zákaznické loajality a popisuje CRM v podobě softwarového řešení. V aplikační části práce je provedena analýza procesu zavedení CRM v praxi konkrétní vzdělávací firmy …moreAbstract:
The thesis of the bachelor studying program discusses the importance of communication with customer and the issue of customer relationship management. In the theoretical part I define the basic concepts of CRM, talk about the history of CRM, focus on ways how to build relationships and customer loyalty and describe the software solution CRM. In the practical part is performed an analysis of the process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cf87r/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEGDANOVÁ, Andrea. \textit{Zavedení systému CRM pro řízení komunikace se zákazníkem ve firmě GOPAS a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/rmgs1z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková