Preference stylů učení u studentů vysokých škol – Bc. Kristýna Jelínková
Bc. Kristýna Jelínková
Diplomová práce
Preference stylů učení u studentů vysokých škol
Preferred Learning Styles among University Students
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza problematiky různých stylů učení. Práce bude rozdělena na dvě základní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části práce bude definována a vysvětlena základní terminologie, která s tématem souvisí. Pozornost bude věnována učení jako takovému, žákovi jako jednomu ze základních činitelů výchovně‑vzdělávacího procesu a jednotlivým stylům učení. Praktická část …víceAbstract:
The aim of the Master Degree Thesis is the interpretation of the problems connected with different learning styles. The thesis itself will be divided into two basic parts: theoretical and practical. In the theoretical part the fundamental terminology connected with the subject-matter will be explained. Attention will be given to the learning itself, to the pupil as one of the most important actors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Eva Švarcová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - ruský jazyk a literatura, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Styly učení dospělých studentů anglického jazyka a jejich studijní výsledky
Ladislava Nováková -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Využití kinestetického učebního stylu ve vybraných předmětech na 1. stupni základní školy
Kateřina BŮCHOVÁ -
Autoregulace učení u studentů střední školy
Markéta Šírerová -
Potenciál internetu pro rozvoj stylů učení studentů při výuce angličtiny na vysoké škole
Lenka Bucherová -
Psychohygiena a životní styl vysokoškolských studentů
Ivana Petříková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová
Název
Vložil
Vloženo
Práva