Veřejnost a marketingová komunikace – problém důvěry – Ing. Lenka Říhová
Ing. Lenka Říhová
Bachelor's thesis
Veřejnost a marketingová komunikace – problém důvěry
The public and marketing communication - the problem of trust
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám analýzou a hodnocením současného stavu důvěry veřejnosti k nástrojům marketingové komunikace. Tento stav je popsán prostřednictvím sekundární analýzy výzkumné sondy s názvem „Průzkum názorů občanů na marketingovou komunikaci a její dopady na společnost“. Sekundární analýza je zaměřena na zjištění možných rozdílů v názorech mužů a žen, dále se zabývá skupinou respondentů …moreAbstract:
In the thesis I deal with analysis and evaluation of current state of trust of the public to marketing communication tools. This state is described through secondary analysis of research called "Research of people's opinion on marketing communication and its impact on society". The secondary analysis focuses on potential differences in opinions of men and women, further it deals with group of respondents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bwqex/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová