Ing. Lenka Říhová

Bachelor's thesis

Veřejnost a marketingová komunikace – problém důvěry

The public and marketing communication - the problem of trust
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám analýzou a hodnocením současného stavu důvěry veřejnosti k nástrojům marketingové komunikace. Tento stav je popsán prostřednictvím sekundární analýzy výzkumné sondy s názvem „Průzkum názorů občanů na marketingovou komunikaci a její dopady na společnost“. Sekundární analýza je zaměřena na zjištění možných rozdílů v názorech mužů a žen, dále se zabývá skupinou respondentů …more
Abstract:
In the thesis I deal with analysis and evaluation of current state of trust of the public to marketing communication tools. This state is described through secondary analysis of research called "Research of people's opinion on marketing communication and its impact on society". The secondary analysis focuses on potential differences in opinions of men and women, further it deals with group of respondents …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2013
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní