Ing. Lenka Říhová

Bachelor's thesis

Veřejnost a marketingová komunikace – problém důvěry

The public and marketing communication - the problem of trust
Anotácia:
V bakalářské práci se zabývám analýzou a hodnocením současného stavu důvěry veřejnosti k nástrojům marketingové komunikace. Tento stav je popsán prostřednictvím sekundární analýzy výzkumné sondy s názvem „Průzkum názorů občanů na marketingovou komunikaci a její dopady na společnost“. Sekundární analýza je zaměřena na zjištění možných rozdílů v názorech mužů a žen, dále se zabývá skupinou respondentů …viac
Abstract:
In the thesis I deal with analysis and evaluation of current state of trust of the public to marketing communication tools. This state is described through secondary analysis of research called "Research of people's opinion on marketing communication and its impact on society". The secondary analysis focuses on potential differences in opinions of men and women, further it deals with group of respondents …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní