Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie – Bc. Edita Sedláčková
Bc. Edita Sedláčková
Diplomová práce
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Flash mob as a guerilla marketing phenomenon: a case study
Anotace:
Diplomová práce se v rámci guerilla marketingu zaměřuje na fenomén flash mob. Teoretická část práce nastiňuje historický vývoj a proměny fenoménu v zahraničí i u nás. Objasňuje souvislosti flash mobu s guerillovým marketingem a zmiňuje další finančně nenáročné formy marketingu. Praktická část práce představuje a zkoumá kulturně zaměřené flashmobové kampaně v České republice jako případové studie probíhající …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the flash mob phenomenon as part of guerilla marketing. The theoretical part of the thesis outlines the historical development of the phenomenon abroad and in our country. It clarifies the connection between the flash mob and guerilla marketing and mentions other inexpensive forms of marketing. The practical part of the work presents and examines culturally focused flash …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ri1u0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Tomáš Šťastný -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva