Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR – Bc. Kateřina Košátková
Bc. Kateřina Košátková
Diplomová práce
Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR
Use of social networks in marketing of selected retail chains in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím sociálních sítí v marketingu obchodních řetězců. V rámci teoretických východisek jsou zmíněny základní informace týkající se marketingu, digitálního marketingu a marketingových trendů. Dále práce popisuje sociální sítě, marketing na sociálních sítích a přibližuje využití sociálních sítí v České republice a také u obchodních řetězců. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem …víceAbstract:
This diploma thesis discusses the use of social networks in marketing of retail chains. The theoretical background mentions the basic information related to marketing, digital marketing and marketing trends. The thesis also describes social networks, marketing on social networks and their use in the Czech Republic and in retail chains. The aim of this diploma thesis is to find out how retail chains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6752
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠÁTKOVÁ, Kateřina. \textit{Využití sociálních sítí v marketingu vybraných obchodních řetězců v ČR}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/rmsysw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program:
Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
Ondřej Holík -
Návrh obchodní strategie podniku
Petr Chaloupka -
Marketingová strategie – významný nástroj moderního řízení obchodní společnosti
Markéta Havlíčková -
Optimalizace IS pro zlepšení fungování logistického řetězce
František Chovanec -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021