Communication strategies for selling wine on–line – Tomáš Pelikán
Tomáš Pelikán
Bakalářská práce
Communication strategies for selling wine on–line
Komunikační strategie prodeje vín on-line
Anotace:
Bakalářská práce „Komunikační strategie prodeje vín on–line“ pojednává o vzniku inter-netu a jeho možném využití při prodeji. Nejdříve popisuje jeho historii a vývoj od počátku a dále navazuje informacemi o vzniku celosvětově nejpoužívanějších sociálních sítích a jejich využití pro propagaci v oblasti vinařství a pro prodej vín. Hlavním cílem bakalářské práce je vypracování návrhu strategie komunikace …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Communication strategies for selling wine on–line" deals with the emergence of the Internet. It describes its history and development from the beginning and after sending information about the emergence of the most common social networks and their use in the field of viticulture and wine sales. The main goal of the bachelor's thesis will be to develop a suggestion for a communication …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zahradnické inženýrství / Vinohradnictví a vinařství
Práce na příbuzné téma
-
Digital Diplomacy and International Organizations: A Comparison of Crisis Communication on UN and NATO Social Networks
Tereza Berecová -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
David KLIKA -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Facebook Marketing
Eliška Benešová