Tomáš Pelikán

Bachelor's thesis

Communication strategies for selling wine on–line

Komunikační strategie prodeje vín on-line
Abstract:
Bakalářská práce „Komunikační strategie prodeje vín on–line“ pojednává o vzniku inter-netu a jeho možném využití při prodeji. Nejdříve popisuje jeho historii a vývoj od počátku a dále navazuje informacemi o vzniku celosvětově nejpoužívanějších sociálních sítích a jejich využití pro propagaci v oblasti vinařství a pro prodej vín. Hlavním cílem bakalářské práce je vypracování návrhu strategie komunikace …more
Abstract:
The bachelor's thesis "Communication strategies for selling wine on–line" deals with the emergence of the Internet. It describes its history and development from the beginning and after sending information about the emergence of the most common social networks and their use in the field of viticulture and wine sales. The main goal of the bachelor's thesis will be to develop a suggestion for a communication …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Bachelor programme / field:
Horticultural Engineering / Viticulture and Viniculture