Communication strategies for selling wine on–line – Tomáš Pelikán
Tomáš Pelikán
Bachelor's thesis
Communication strategies for selling wine on–line
Komunikační strategie prodeje vín on-line
Abstract:
Bakalářská práce „Komunikační strategie prodeje vín on–line“ pojednává o vzniku inter-netu a jeho možném využití při prodeji. Nejdříve popisuje jeho historii a vývoj od počátku a dále navazuje informacemi o vzniku celosvětově nejpoužívanějších sociálních sítích a jejich využití pro propagaci v oblasti vinařství a pro prodej vín. Hlavním cílem bakalářské práce je vypracování návrhu strategie komunikace …moreAbstract:
The bachelor's thesis "Communication strategies for selling wine on–line" deals with the emergence of the Internet. It describes its history and development from the beginning and after sending information about the emergence of the most common social networks and their use in the field of viticulture and wine sales. The main goal of the bachelor's thesis will be to develop a suggestion for a communication …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Horticultural Engineering / Viticulture and Viniculture
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Internet Marketing
Kamil Koštiál -
Facebook Marketing
Peter Mikuš