Marketingová komunikace obchodního centra – Miroslav PRŮŠA
Miroslav PRŮŠA
Bakalářská práce
Marketingová komunikace obchodního centra
Marketing communication of business center
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace obchodního centra" se zabývá marketingovou komunikací Obchodního centra Forum Ústí nad Labem, konkrétně zkoumáním, zhodnocením a návrhem jiného řešení marketingové komunikace. Teoretická část se věnuje vývoji obchodních center v České republice, vzniku prvního moderního obchodního centra v České republice a umístěních obchodních center. V další části teoretického …víceAbstract:
Bachelor thesis "Marketing communication of the business center" deals with marketing communication Obchodní centrum Forum Ústí nad Labem, namely exploration, evaluation and recommendation of other solution marketing communication. The theoretical part deals with the development of shopping centers in the Czech Republic, the creation of the first modern shopping center in the Czech Republic and locations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRŮŠA, Miroslav. Marketingová komunikace obchodního centra. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková