Miroslav PRŮŠA

Bakalářská práce

Marketingová komunikace obchodního centra

Marketing communication of business center
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace obchodního centra" se zabývá marketingovou komunikací Obchodního centra Forum Ústí nad Labem, konkrétně zkoumáním, zhodnocením a návrhem jiného řešení marketingové komunikace. Teoretická část se věnuje vývoji obchodních center v České republice, vzniku prvního moderního obchodního centra v České republice a umístěních obchodních center. V další části teoretického …více
Abstract:
Bachelor thesis "Marketing communication of the business center" deals with marketing communication Obchodní centrum Forum Ústí nad Labem, namely exploration, evaluation and recommendation of other solution marketing communication. The theoretical part deals with the development of shopping centers in the Czech Republic, the creation of the first modern shopping center in the Czech Republic and locations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PRŮŠA, Miroslav. Marketingová komunikace obchodního centra. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická