Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu – Ing. Eliška Svobodová
Ing. Eliška Svobodová
Diplomová práce
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Proposal for an integrated marketing communication of new insurance product
Anotace:
Diplomová práce analyzuje pojistný trh pro pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem malých a středních plavidel a navrhuje integrovanou marketingovou komunikaci pro nový pojistný produkt. V teoretické části práce definuje pojmy marketing a integrovaná marketingová komunikace. Jsou popsány jednotlivé fáze přípravy integrované marketingové komunikace, situační analýza, marketingové cíle, strategie …víceAbstract:
The diploma theses analyses insurance market for insurance of liability for damage stemming from running of small and medium size vessels and proposes integrated marketing communication for the proposed insurance product. In the theoretical part, the thesis defines terms marketing and integrated marketing communication. Individual stages of preparation of integrated marketing communication, situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ges6l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Luděk Hrdlička -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová