Fashion marketing na internetu - případová studie – Ing. Gabriela Bohabojová
Ing. Gabriela Bohabojová
Bachelor's thesis
Fashion marketing na internetu - případová studie
The Fashion Marketing on the Internet - Case Study
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje fashion marketingu na internetu a následnou případovou studií vybraných značek společnosti Inditex, u kterých jsou zkoumány konkrétní možnosti využití nástrojů marketingové komunikace na internetu. K pochopení problému nejprve práce objasňuje jednotlivé pojmy marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu v analyzovaném oboru a následně jejich použití na internetu …moreAbstract:
This thesis deals with fashion marketing on the Internet and the subsequent case studies of selected brands of Inditex company, where are examined specific options of using the tools of marketing communication on the Internet. To understand the problem, this work is focusing on the individual terms of the marketing mix and marketing communication mix in the analyzed field and then thein use on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ezukc/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Michaela Bortlíková -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli