Fashion marketing na internetu - případová studie – Ing. Gabriela Bohabojová
Ing. Gabriela Bohabojová
Bakalářská práce
Fashion marketing na internetu - případová studie
The Fashion Marketing on the Internet - Case Study
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje fashion marketingu na internetu a následnou případovou studií vybraných značek společnosti Inditex, u kterých jsou zkoumány konkrétní možnosti využití nástrojů marketingové komunikace na internetu. K pochopení problému nejprve práce objasňuje jednotlivé pojmy marketingového mixu a marketingového komunikačního mixu v analyzovaném oboru a následně jejich použití na internetu …víceAbstract:
This thesis deals with fashion marketing on the Internet and the subsequent case studies of selected brands of Inditex company, where are examined specific options of using the tools of marketing communication on the Internet. To understand the problem, this work is focusing on the individual terms of the marketing mix and marketing communication mix in the analyzed field and then thein use on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ezukc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Fashion Marketing
Andrea Hubálková -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Fashion marketing se zaměřením na mikropodnik - Krispol fashion s.r.o.
Ondřej Berný -
Fashion Marketing and its Form in Czech Republic
Michaela Bortlíková -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli