Michaela Škubalová
Diplomová práce
Segmentace trhu piva
Beer Market Segmentation
Anotace:
Cílem diplomové práce je najít podobnosti či diference mezi spotřebiteli trhu piva v ČR s použitím primárního a sekundárního výzkumu a obsahové analýzy. Práce obsahuje 2 části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána segmentace trhu, marketingový výzkum a trh piva ČR. Praktická část zahrnuje segmentaci trhu pomocí sekundárních dat (agenturní data MML-TGI se softwarem Data Analyzer) …víceAbstract:
The goal of the master's thesis is to find out similarities or differences among consumers in the Czech beer market by using primary and secondary research and content analysis. The thesis contains two parts, the theoretical and the practical one. Market segmentation, marketing research and Czech beer market are described in the theoretical part. The practical part includes market segmentation by using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34806
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Shluková analýza okresů ČR z pohledu demografických ukazatelů
Barbora Saifrtová -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká