Profil tržného segmentu ubytovacích a stravovacích služieb – manželské páry bez detí – Anna Česelková
Anna Česelková
Bakalářská práce
Profil tržného segmentu ubytovacích a stravovacích služieb – manželské páry bez detí
Hospitality market segment profile - married couples
Abstract:
This thesis is dealing with the analysis of needs and interests of the target group on the field of accommodation and gastronomical services in the Czech Republic. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and proposal part. In the theoretical part, basic terms, history and divisions of marketing are mentioned. Furthermore, segmentation and the development of the hotel business …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá analýzou potrieb a záujmu cieľovej skupiny v oblasti ubytovacích a stravovacích služieb v Českej republike. Práca je rozdelená na tri časti: na teoretickú, praktickú a návrhovú časť. V teoretickej časti práce sú spomenuté základné pojmy marketingu, jeho história, rozdelenie marketingu. Ďalej je popísaná segmentácia, vývoj hotelierstva v Českej republike a stručne charakterizované …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11872/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČESELKOVÁ, Anna. \textit{Profil tržného segmentu ubytovacích a stravovacích služieb – manželské páry bez detí}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rp98ym/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Content marketing strategy in business
Karina Mysina