Anna Česelková

Bachelor's thesis

Profil tržného segmentu ubytovacích a stravovacích služieb – manželské páry bez detí

Hospitality market segment profile - married couples
Abstract:
This thesis is dealing with the analysis of needs and interests of the target group on the field of accommodation and gastronomical services in the Czech Republic. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and proposal part. In the theoretical part, basic terms, history and divisions of marketing are mentioned. Furthermore, segmentation and the development of the hotel business …viac
Abstract:
Táto práca sa zaoberá analýzou potrieb a záujmu cieľovej skupiny v oblasti ubytovacích a stravovacích služieb v Českej republike. Práca je rozdelená na tri časti: na teoretickú, praktickú a návrhovú časť. V teoretickej časti práce sú spomenuté základné pojmy marketingu, jeho história, rozdelenie marketingu. Ďalej je popísaná segmentácia, vývoj hotelierstva v Českej republike a stručne charakterizované …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management