Analýza podpory prodeje v hypermarketu – Jan Novotný
Jan Novotný
Bachelor's thesis
Analýza podpory prodeje v hypermarketu
Analysis of Sales Promotion at the Hypermarket
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je obecně analýza podpory prodeje hypermarketu Globus. Především se budu snažit získat informace o zákaznické věrnosti, o tom jaké nástroje podpory prodeje zákazníci znají, které je ovlivňují a které jim připadají nejzajímavější. Dále se pokusím zhodnotit předvánoční věrnostní program Globus/Tefal. V teoretické části bude rozebrána podpora prodeje. Dále bude charakterizován …viacAbstract:
The goal of this work is general analysis of sales promotion Globus hypermarket. Above all, I will try to obtain information about customer loyalty, about which tool to support sales customers know that affect them and they find interesting. We will also try to assess the pre-Christmas loyalty program Globus / Tefal. The theoretical part will be analyzed in sales promotion. It will also be characterized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80878
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Hana Svobodová
- Oponent: Petr Skopal
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci
Martin Hubka -
Analýza prodeje a podpory prodeje vybraných produktů v hypermarketech
Věra Průšová -
Podpora prodeje jako nástroj ovlivňující kupní chování zákazníka
Andrea Houzarová -
Podpora prodeje potravin v různých typech maloobchodních provozoven
Monika Dytrichová -
Analýza letákové podpory prodeje hypermarketů
Tomáš Sládeček